Artists: 0-9ABCDEFGHIJKLMNOPQRS TUVWXYZ



Prince - 18 And Over

18 & over

(Come) {repeat in song}

CHORUS:
18 & over, I wants 2 bone ya (Yeah, baby)
18 & over (Oh yeah, this is gonna be good)
18 & over, I wants 2 bone ya (Yeah, baby)
18 & over (Oh yeah, this is gonna be good)

Now wait a minute
This ain't nothin' but a little funky mack song
All I'm sayin' is that I wanna smack it all night long
On and on until the early morn'
Givin' up all U need so U can get your groove on
And as long as I got your attention (Yeah)
There's a couple of new positions that I'd like 2 mention
Did U ever hear the one about the pinwheel? (No)
That's the one where I put your legs behind your head
And real dirty like, I'ma spin U around
And grab U by the waist and pump U till I hear my baby say "Oww!"
That's what I know U like
I'm your nigga now and I'm about 2 read your rights
And as sure as I'm a nasty boy (What?)
My girl, U know U got the right 2 make plenty noise (Oh!)
Cuz this is your night and I'ma do U real good
Just like a Kemo Sabe, Bone Ranger should
Come

18 & over, I wants 2 bone ya
18 & over (Oh yeah, this is gonna be good)
Come
18 & over, I wants 2 bone ya
18 & over (Oh yeah, this is gonna be good)

And er ah......(more)


Prince Top Songs

MORE ABOUT Prince


Prince 18 And Over lyrics - letras - testo are property and copyright of their owners.
SongsTube is against piracy and promotes safe and legal music downloading. Music and lyrics on this site are for the sole use of educational reference and are the property of respective authors, artists and labels. If you like the sound of the Artists on this site, please buy their songs on Itunes, Amazon and other online stores to support them. All other uses are in violation of international copyright laws. This use for educational reference, falls under the "fair use" sections of U.S. copyright law.